Servicemelding

Servicemelding

Heb je iets in de woning wat niet goed werkt of niet helemaal in orde lijkt? Wij helpen je graag verder.

Servicemelding
Staat je melding niet bij de lijst 'Wat kun je zelf oplossen' of geeft de toelichting niet de gewenste oplossing? Maak dan via onderstaande knop een servicemelding aan. Wij nemen de melding dan in behandeling.

Als u niet kunt inloggen kunt u een mail sturen naar service@vinkbouw.nl.

Wanneer je het probleem via een andere route laat oplossen en ons pas later op de hoogte stelt, kunnen wij niet overgaan tot vergoeding van de gemaakte kosten.

Beoordelen servicemelding
Wanneer wij de melding binnenkrijgen, registreren en beoordelen wij deze aan de hand van de geldende garantieregeling (Woningborg). Het helpt ons wanneer je de melding voldoende toelicht en verduidelijkt met een foto. 

Terugkoppeling
Nadat we de servicemelding hebben verwerkt, geven wij via mail een terukoppeling van het vervolg. Het kan zijn dat we de melding doorzetten naar één van onze bouwpartners, naar één van onze eigen servicemannen of dat we de melding niet verder in behandeling nemen. Hierover ontvangt je een bericht van ons. Voor een bezoek wordt altijd telefonisch een afspraak met je gemaakt.